Tuesday, May 5, 2009

Te bagi?..Sper ca te tine, Neprevazutul...

In viata ma ghidez dupa principiul "incearca orice, astfel nu vei avea nimic de regretat".
Aventura...adrenalina...nebunie...You name it...I am going to be there.
Cred ca fac parte din categoria acelor persoane care cauta situatiile neprevazute, care se lasa purtati de impulsuri.
Nu imi place sa fiu doar ceva creeat de societate. Faptul ca societatea imi impune sa ma comport intr-un anumit fel , iar eu ma comport asa cum consider eu ca e mai bine m-a ajutat sa nu imi pierd identitatea, sa ma cunosc mai bine, sa nu devin una cu toti ceilalti. Asta nu inseamna ca nu am niciun fel de bariere. Am si eu limitele mele peste care nu trec, dar sunt lucruri in care cred si care ...din experienta s-au dovedit a fi un lucru de care nu ma pot lipsi.
Probabil faptul ca nu am vrut sa devin doar un simplu robotel care se ghideaza dupa ceea ce considera societatea ca e bine sau nu m-a indemnat sa incerc intotdeauna ceea ce este intr-un fel sau altul blamat de aceasta lume in care traim.
Nu ma intelegeti gresit..., am si eu ideealurile mele, dar acestea nu sunt sa am casa , masina si bani...samd.

Sfatul pe care il pot da este:
NU LASA FRICA SA TE IMPIEDICE SA TE DEZVOLTI, SA TE CUNOSTI, SA EXPERIMENTEZI.PREGATESTE-TE ORICAND SA CASTIGI SAU SA ESUEZI. FOARTE MULTE LUCRURI SE INVATA DIN ESEC.

Vei vedea ca daca ai fost puternic si ai trecut peste ceva ce ti se parea imposibil , devii un om cu totul diferit de cel care erai inainte. Un om mai sigur pe tot ce face in viata...Iar siguranta de sine este primul pas spre succes.

No comments: